StPr/25/2353
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):
https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/82217/zastepca-dyrektora
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
1. kierowanie pracą Wydziału, w tym:
a) planowanie, organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników
b) bieżący nadzór oraz kontrola jakości i terminowości wykonywania zadań przez podległych pracowników
c) rozdział korespondencji przychodzącej
d) podpisywanie i akceptacja pism oraz dokumentów w zakresie nadzorowanych zadań
e) nadzór nad przygotowywaniem przez podległe komórki organizacyjne projektów aktów prawnych
f) przyjmowanie stron w sprawach skarg i wniosków zgodnie z kompetencjami
2. koordynacja i nadzór nad projektami prowadzonymi w Wydziale.
Miejsce pracy:
ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław.
Stanowisko pracy:
- praca stacjonarna, przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda, wózek ewakuacyjny.
Przewidywany termin zatrudnienia:
III kwartał 2025 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2025 roku wyniósł poniżej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Dyrektora Wydziału Transportu w nieprzekraczalnym terminie do 25 lipca 2025 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia), zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.
Oferta dostępna w sali E, C, A.
Miejsce pracy:
Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista administracji publicznej
- Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: wyższe 5. doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata stażu pracy 6. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego 7. znajomość ustawy o publicznym transporcie zbiorowym 8. znajomość ustawy o transporcie drogowym 9. znajomość ustawy Prawo przewozowe 10. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe: na stanowisku kierowniczym 2. planowanie i organizowanie pracy, zarządzanie jakością realizowanych zadań, inicjatywa, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: wyższe 5. doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata stażu pracy 6. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego 7. znajomość ustawy o publicznym transporcie zbiorowym 8. znajomość ustawy o transporcie drogowym 9. znajomość ustawy Prawo przewozowe 10. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe: na stanowisku kierowniczym 2. planowanie i organizowanie pracy, zarządzanie jakością realizowanych zadań, inicjatywa, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem 2) kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem 3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie 4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np.: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu) 5) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) 6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem 7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem 8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Uwaga: Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne. Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata. WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej): https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/82217/zastepca-dyrektora
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta