ZASTEPCA DYREKTORA WYDZIAŁU

ZASTEPCA DYREKTORA WYDZIAŁU

Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
5 010 - 8 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0821

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 010 do 8 000 PLN
wynagrodzenie zasadnicze + wysługa lat+ dodatek funkcyjny

Zakres obowiązków:
Zgodny z ogłoszeniem o naborze:
https://bip.gminagryfice.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-zastepca-dyrektora-wydzialu-planowania-przestrzennego-i-gospodarki-gminnej

Miejsce pracy:
PLAC ZWYCIĘSTWA 37, 72-300 Gryfice, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GRYFICACH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Niezbędne wymagania: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie wyższe magisterskie, 6. co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej w służbach księgowych, 7. biegła obsługa komputera MS Office (Word, Excel), OPEN OFFICE oraz innych urządzeń biurowych, 8. znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zagadnień dotyczacych pozyskiwania środków zewnętrznych. V. Dodatkowe wymagania: 1. zdolność analizy dokumentacji budowlanej, 2. doświadczenie w zarządzaniu projektami dofinansowanymi ze środków UE, 3. efektywne zarządzanie dokumentacją, 4. doświadczenie w kierowaniu zespołem, 5. umiejętnośc pracy pod presją czasu, 6. planowanie i organizacjia pracy.


Inne wymagania:
Niezbędne wymagania: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie wyższe magisterskie, 6. co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej w służbach księgowych, 7. biegła obsługa komputera MS Office (Word, Excel), OPEN OFFICE oraz innych urządzeń biurowych, 8. znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zagadnień dotyczacych pozyskiwania środków zewnętrznych. V. Dodatkowe wymagania: 1. zdolność analizy dokumentacji budowlanej, 2. doświadczenie w zarządzaniu projektami dofinansowanymi ze środków UE, 3. efektywne zarządzanie dokumentacją, 4. doświadczenie w kierowaniu zespołem, 5. umiejętnośc pracy pod presją czasu, 6. planowanie i organizacjia pracy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Olga Bujanowska

Wymagane dokumenty:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze
Dodano: 19.09.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 318468
Udostępnij:
Dodano: 19.09.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 318468

Zobacz inne oferty

Nowe

SPRZEDAWCA

4 700 PLNbrutto
Nowe
Barlinek
4 700 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Barlinek
4 666 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Barlinek
4 666 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Zawiercie
30,50 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Do góry