StPr/25/0821
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 010 do 8 000 PLN
wynagrodzenie zasadnicze + wysługa lat+ dodatek funkcyjny
Zakres obowiązków:
Zgodny z ogłoszeniem o naborze:
https://bip.gminagryfice.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-zastepca-dyrektora-wydzialu-planowania-przestrzennego-i-gospodarki-gminnej
Miejsce pracy:
PLAC ZWYCIĘSTWA 37, 72-300 Gryfice, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GRYFICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Niezbędne wymagania: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie wyższe magisterskie, 6. co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej w służbach księgowych, 7. biegła obsługa komputera MS Office (Word, Excel), OPEN OFFICE oraz innych urządzeń biurowych, 8. znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zagadnień dotyczacych pozyskiwania środków zewnętrznych. V. Dodatkowe wymagania: 1. zdolność analizy dokumentacji budowlanej, 2. doświadczenie w zarządzaniu projektami dofinansowanymi ze środków UE, 3. efektywne zarządzanie dokumentacją, 4. doświadczenie w kierowaniu zespołem, 5. umiejętnośc pracy pod presją czasu, 6. planowanie i organizacjia pracy.
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie wyższe magisterskie, 6. co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej w służbach księgowych, 7. biegła obsługa komputera MS Office (Word, Excel), OPEN OFFICE oraz innych urządzeń biurowych, 8. znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zagadnień dotyczacych pozyskiwania środków zewnętrznych. V. Dodatkowe wymagania: 1. zdolność analizy dokumentacji budowlanej, 2. doświadczenie w zarządzaniu projektami dofinansowanymi ze środków UE, 3. efektywne zarządzanie dokumentacją, 4. doświadczenie w kierowaniu zespołem, 5. umiejętnośc pracy pod presją czasu, 6. planowanie i organizacjia pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Olga Bujanowska
Wymagane dokumenty:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze