ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 400 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0005

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 400 PLN
(do negocjacji) + dodatek funkcyjny + dodatek stażowy

Zakres obowiązków:
1) Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej:
-Wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków.
-Wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania planów finansoych ZOZ-u oraz ich zmian.
-Wstępnej kontroli gospodarczych jednostki stanowiących przedmiot księgowań.
2) Współudział w sporządzaniu okresowych sprawozdań finansowych oraz bilansu rocznego wraz z załącznikami, zgodnie w obowiązującymi instrukcjami GUS oraz branżowymi.
3) Współudział w analizie wyników finansowych oraz formułowanie wniosków wynikających z tych analiz.
4) Współpraca z autorem programu w zakresie wdrażania jego nowych wersji.
5) Operatywny controlling finansowy i controlling strategiczny w placówce.
6) Weryfikowanie pod względem księgowym umów.
7) Rzetelne i terminowe wykonywanie wszelkich sprawozdań finansowych i innych raportów finansowych.
8) Kontrola dokumentów wchodzących i wychodzących (faktury, rachunki, weksle itp.) pod względem ich prawidłowości i rzetelności wykonania.
9) Nadzorowanie wykonywanych inwentaryzacji i wybrakowanych środków trwałych.
10) Pełne zastępstwo Głównego Księgowego w czasie jego nieobecności w pracy.

Miejsce pracy:
Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
  • Biegły rewident, Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • Znajomość ustawy o działalności leczniczej. Znajomość ustawy o rachunkowości. Znajomość utawy o finansach publicznych. Znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Znajomość ustaw regulujących kwestia podatkowe. Umiejętność obsługi komputera z zakresie aplikacji MS OFFICE oraz aplikacji finansowo-księgowych. nieposzlakowana opinia. Umiejętność zarządzania pracą zespołu. Zdolność analitycznego myślenia. Dokładność, systematyczność, odporność na sytuacji stresowe. Umiejętność sporządzania pism urzędowych. Doświadczenie zawodowe w dziale księgowości podmiotu leczniczego. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Wysoka kultura osobista.


Inne wymagania:
Znajomość ustawy o działalności leczniczej. Znajomość ustawy o rachunkowości. Znajomość utawy o finansach publicznych. Znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Znajomość ustaw regulujących kwestia podatkowe. Umiejętność obsługi komputera z zakresie aplikacji MS OFFICE oraz aplikacji finansowo-księgowych. nieposzlakowana opinia. Umiejętność zarządzania pracą zespołu. Zdolność analitycznego myślenia. Dokładność, systematyczność, odporność na sytuacji stresowe. Umiejętność sporządzania pism urzędowych. Doświadczenie zawodowe w dziale księgowości podmiotu leczniczego. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Wysoka kultura osobista.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Edyta Płatek

Nr telefonu:
516 209 201

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV Klauzula RODO dostępna do pobrania: https://zoz.com.pl/images/rodo/dokumentacja/01b_klauzula_dla_kandydatów_do_pracy_aktualizacja.pdf

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 14.01.2025, 05:11
ID ogłoszenia: 117421
Udostępnij:
Dodano: 14.01.2025, 05:11
ID ogłoszenia: 117421

Zobacz inne oferty

Do góry