StPr/25/0005
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 400 PLN
(do negocjacji) + dodatek funkcyjny + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1) Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej:
-Wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków.
-Wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania planów finansoych ZOZ-u oraz ich zmian.
-Wstępnej kontroli gospodarczych jednostki stanowiących przedmiot księgowań.
2) Współudział w sporządzaniu okresowych sprawozdań finansowych oraz bilansu rocznego wraz z załącznikami, zgodnie w obowiązującymi instrukcjami GUS oraz branżowymi.
3) Współudział w analizie wyników finansowych oraz formułowanie wniosków wynikających z tych analiz.
4) Współpraca z autorem programu w zakresie wdrażania jego nowych wersji.
5) Operatywny controlling finansowy i controlling strategiczny w placówce.
6) Weryfikowanie pod względem księgowym umów.
7) Rzetelne i terminowe wykonywanie wszelkich sprawozdań finansowych i innych raportów finansowych.
8) Kontrola dokumentów wchodzących i wychodzących (faktury, rachunki, weksle itp.) pod względem ich prawidłowości i rzetelności wykonania.
9) Nadzorowanie wykonywanych inwentaryzacji i wybrakowanych środków trwałych.
10) Pełne zastępstwo Głównego Księgowego w czasie jego nieobecności w pracy.
Miejsce pracy:
Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- Biegły rewident, Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
- Znajomość ustawy o działalności leczniczej. Znajomość ustawy o rachunkowości. Znajomość utawy o finansach publicznych. Znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Znajomość ustaw regulujących kwestia podatkowe. Umiejętność obsługi komputera z zakresie aplikacji MS OFFICE oraz aplikacji finansowo-księgowych. nieposzlakowana opinia. Umiejętność zarządzania pracą zespołu. Zdolność analitycznego myślenia. Dokładność, systematyczność, odporność na sytuacji stresowe. Umiejętność sporządzania pism urzędowych. Doświadczenie zawodowe w dziale księgowości podmiotu leczniczego. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
Znajomość ustawy o działalności leczniczej. Znajomość ustawy o rachunkowości. Znajomość utawy o finansach publicznych. Znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Znajomość ustaw regulujących kwestia podatkowe. Umiejętność obsługi komputera z zakresie aplikacji MS OFFICE oraz aplikacji finansowo-księgowych. nieposzlakowana opinia. Umiejętność zarządzania pracą zespołu. Zdolność analitycznego myślenia. Dokładność, systematyczność, odporność na sytuacji stresowe. Umiejętność sporządzania pism urzędowych. Doświadczenie zawodowe w dziale księgowości podmiotu leczniczego. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Edyta Płatek
Nr telefonu:
516 209 201
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV Klauzula RODO dostępna do pobrania: https://zoz.com.pl/images/rodo/dokumentacja/01b_klauzula_dla_kandydatów_do_pracy_aktualizacja.pdf
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail