StPr/25/0250
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 600 PLN
Zakres obowiązków:
a. prowadzenie kont wydatków i dochodów w układzie klasyfikacji budżetowej,
b. przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,
c. uzgadnianie obrotów i sald na kontach analitycznych i syntetycznych,
d. ewidencjonowanie należności oraz uzgadnianie stanu sald ze stanowiskami merytorycznymi,
e. przygotowywanie przelewów,
f. prowadzenie ewidencji dowodów księgowych,
g. księgowanie na kontach analitycznych wszystkich operacji gospodarczych dotyczących realizacji planu wydatku ze środków funduszu pracy, EFS, budżetu,
h. okresowe uzgadnianie ze stanowiskami merytorycznymi dokonanych wydatków w ramach otrzymanych limitów,
i. informowanie pracowników na stanowiskach merytorycznych o dokonanych zwrotach poniesionych wydatków mających wpływ na wykonanie budżetu.
Miejsce pracy:
Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel, Outlook)
- a. znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku b. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych, c. znajomość przepisów płacowych i ubezpieczeniowych w jednostkach budżetowych, d. doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki budżetowej, e. dośw. w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze finansów.
Inne wymagania:
a. znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku b. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych, c. znajomość przepisów płacowych i ubezpieczeniowych w jednostkach budżetowych, d. doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki budżetowej, e. dośw. w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze finansów.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Tołkacz
Wymagane dokumenty:
życiorys zawodowy (CV), list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie świadectw pracy potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe, kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - zgodnie z ogłoszeniem o naborze 10/2025 dostępnym na stronie BIP