StPr/25/0527
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1) nadzór nad prowadzeniem rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegające w szczególności na:
a) organizowaniu i kontrolowaniu obiegu dokumentów księgowych w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych,
b) koordynowaniu pracy zespołu,
c) nadzorze nad sporządzaniem sprawozdań finansowych i budżetowych oraz przedkładanie ich odpowiednim organom,
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad realizacji środków finansowych w granicach planów finansowych jednostek obsługiwanych, gospodarowaniu środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji jednostek;
3) dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych;
4) analiza i monitorowanie wykorzystania środków finansowych znajdujących się w budżetach jednostek lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji jednostek obsługiwanych;
5) opracowywanie okresowych analiz i sprawozdań dotyczących sytuacji finansowej jednostek obsługiwanych;
6) sporządzanie wniosków do korekty planów finansowych jednostek obsługiwanych;
7) rozliczanie dotacji, projektów unijnych jednostek obsługiwanych;
8) współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych przy opracowywaniu rocznych planów finansowych wg klasyfikacji budżetowej.
Miejsce pracy:
Chopina 10, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE WE WRZEŚNI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne dla kandydatów: 1) wykształcenie wyższe (rozumie się przez to ukończenie studiów potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku) i 3-letni staż pracy lub podyplomowe studia ekonomiczne i 3 letni staż pracy; 2) posiada obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; 3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 4) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) cieszy się nieposzlakowana opinią; 6) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku; 7) znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości; 8) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej; 9) znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych, płacowych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa samorządowego, ochrony danych osobowych; 10) znajomość zasad finansowania zadań oświatowych. Wymagania dodatkowe: 1) bardzo dobra organizacja pracy; 2) zdolność analitycznego myślenia; 3) umiejętność pracy w zespole; 4) rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań; 5) umiejętność pracy pod presją czasu, obowiązkowość i terminowość; 6) znajomość obsługi programów finansowo księgowych QNT, VULCAN; 7) znajomość obsługi programu CESARZ - w zakresie sprawozdawczości budżetowej. DOŚWIADCZENIE W ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne dla kandydatów: 1) wykształcenie wyższe (rozumie się przez to ukończenie studiów potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku) i 3-letni staż pracy lub podyplomowe studia ekonomiczne i 3 letni staż pracy; 2) posiada obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; 3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 4) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) cieszy się nieposzlakowana opinią; 6) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku; 7) znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości; 8) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej; 9) znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych, płacowych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa samorządowego, ochrony danych osobowych; 10) znajomość zasad finansowania zadań oświatowych. Wymagania dodatkowe: 1) bardzo dobra organizacja pracy; 2) zdolność analitycznego myślenia; 3) umiejętność pracy w zespole; 4) rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań; 5) umiejętność pracy pod presją czasu, obowiązkowość i terminowość; 6) znajomość obsługi programów finansowo księgowych QNT, VULCAN; 7) znajomość obsługi programu CESARZ - w zakresie sprawozdawczości budżetowej. DOŚWIADCZENIE W ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
61 640 44 90
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) CV, list motywacyjny; 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; 4) kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, zaświadczenia); 5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu; 6) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora; 7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego wraz z klauzulą informacyjną. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów: 1) dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko Zastępca Głównego Księgowego do dnia 28 listopada 2025 r. w Starostwie Powiatowym, ul. Chopina 10, 62-300 Września, 2) aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook