ZASTĘPCA KIEROWNIKA ADMINISTRACJI OSIEDLA

ZASTĘPCA KIEROWNIKA ADMINISTRACJI OSIEDLA

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0031

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą

Zakres obowiązków:
wg potrzeb


Miejsce pracy:
Kujawska 26, 25-344 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
KIELECKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Opis stanowiska pracy; Realizacja zadań związanych z zarządzaniem osiedlem zapewniając sprawne funkcjonowanie infrastruktury. Nadzór nad bieżącą eksploatacją i konserwacją budynków oraz terenów wspólnych i lokali użytkowych. Współpraca z podwykonawcami, firmami serwisowymi oraz innymi jednostkami zewnętrznymi. Rozwiązywanie bieżących problemów mieszkańców związanych z utrzymaniem nieruchomości. Wspieranie kierownika w planowaniu budżetu oraz kontrolowaniu kosztów eksploatacyjnych i remontowych. Przeprowadzanie przeglądów technicznych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Tworzenie raportów oraz dokumentacji technicznej, prowadzenie książki obiektu. Wymagania;Wykształcenie średnie lub wyższe ( preferowane techniczne). Uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi. Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Znajomość przepisów prawa budowlanego oraz przepisów dotyczących zarządzania nieruchomościami. Dobra znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office).


Inne wymagania:
Opis stanowiska pracy; Realizacja zadań związanych z zarządzaniem osiedlem zapewniając sprawne funkcjonowanie infrastruktury. Nadzór nad bieżącą eksploatacją i konserwacją budynków oraz terenów wspólnych i lokali użytkowych. Współpraca z podwykonawcami, firmami serwisowymi oraz innymi jednostkami zewnętrznymi. Rozwiązywanie bieżących problemów mieszkańców związanych z utrzymaniem nieruchomości. Wspieranie kierownika w planowaniu budżetu oraz kontrolowaniu kosztów eksploatacyjnych i remontowych. Przeprowadzanie przeglądów technicznych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Tworzenie raportów oraz dokumentacji technicznej, prowadzenie książki obiektu. Wymagania;Wykształcenie średnie lub wyższe ( preferowane techniczne). Uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi. Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Znajomość przepisów prawa budowlanego oraz przepisów dotyczących zarządzania nieruchomościami. Dobra znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office).

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
41 341 60 50

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Wskazany kontakt z pracodawcą; 41 34 16 050, 789-449-900 lub e-mail; [email protected], Godziny : 7.00-15.00
Dodano: 28.01.2025, 05:21
ID ogłoszenia: 128023
Udostępnij:
Dodano: 28.01.2025, 05:21
ID ogłoszenia: 128023

Zobacz inne oferty

Do góry