To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Inne Warszawa
ZASTĘPCA KIEROWNIKA DS. ADMINISTRACJI K/M

ZASTĘPCA KIEROWNIKA DS. ADMINISTRACJI K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/07507

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 000 do 6 500 PLN

Zakres obowiązków:

- zarządzanie podległym zespołem;
- opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami i remontami PZN,
- nadzór nad czynnościami związanymi z majątkiem nieruchomym PZN-u,
- czynne uczestnictwo w administrowaniu obiektu siedziby firmy,
- współpraca z urzędami odpowiedzialnymi za podatki od nieruchomości i wieczyste użytkowanie gruntów,
- przygotowywanie zestawień i raportów wewnętrznych i zewnętrznych,
- współpraca z osobą odpowiedzialną za prowadzenie internetowego serwisu informacyjnego w zakresie zamieszczania i aktualizacji informacji nt. działalności firmy,
- przygotowywanie zapytań ofertowych,
- zarządzanie umowami najmu, serwisu, dostaw i usług zewnętrznych
- udział w przygotowywaniu wydarzeń firmowych we współpracy z innymi działami
- kontakt z Kontrahentami w związku z obsługą administracyjną,
- sporządzanie i redagowanie pism zewnętrznych i wewnętrznych
- koordynowanie obsługą administracyjna biura zapewnienie bieżących zasobów,
- poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania stowarzyszenia,
- wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych.


Miejsce pracy:
Konwiktorska 9, 00-216 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
POLSKI ZWIĄZEK NIEWIDOMYCH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3)
  • Zamówienia publiczne
  • Wymagania: - wykształcenie średnie z doświadczeniem co najmniej 3-letnim na podobnym stanowisku lub wyższe - preferowane z zakresu administracji i zarządzania; - znajomość przepisów prawa administracyjnego, prawa pracy, RODO; - doświadczenie pracy z dokumentacją techniczną, - znajomość tematyki projektowej, - znajomość ustawy zamówień publicznych i zasad konkurencyjności, - umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu; - rzetelność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań. Praca w godz. 8:00-16:00. Zgłoszenia: [email protected]


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie średnie z doświadczeniem co najmniej 3-letnim na podobnym stanowisku lub wyższe - preferowane z zakresu administracji i zarządzania; - znajomość przepisów prawa administracyjnego, prawa pracy, RODO; - doświadczenie pracy z dokumentacją techniczną, - znajomość tematyki projektowej, - znajomość ustawy zamówień publicznych i zasad konkurencyjności, - umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu; - rzetelność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań. Praca w godz. 8:00-16:00. Zgłoszenia: [email protected]

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 05.07.2025, 04:11
ID ogłoszenia: 254717
Udostępnij:
Dodano: 05.07.2025, 04:11
ID ogłoszenia: 254717

Zobacz inne oferty

Do góry