StPr/25/07507
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
- zarządzanie podległym zespołem;
- opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami i remontami PZN,
- nadzór nad czynnościami związanymi z majątkiem nieruchomym PZN-u,
- czynne uczestnictwo w administrowaniu obiektu siedziby firmy,
- współpraca z urzędami odpowiedzialnymi za podatki od nieruchomości i wieczyste użytkowanie gruntów,
- przygotowywanie zestawień i raportów wewnętrznych i zewnętrznych,
- współpraca z osobą odpowiedzialną za prowadzenie internetowego serwisu informacyjnego w zakresie zamieszczania i aktualizacji informacji nt. działalności firmy,
- przygotowywanie zapytań ofertowych,
- zarządzanie umowami najmu, serwisu, dostaw i usług zewnętrznych
- udział w przygotowywaniu wydarzeń firmowych we współpracy z innymi działami
- kontakt z Kontrahentami w związku z obsługą administracyjną,
- sporządzanie i redagowanie pism zewnętrznych i wewnętrznych
- koordynowanie obsługą administracyjna biura zapewnienie bieżących zasobów,
- poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania stowarzyszenia,
- wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych.
Miejsce pracy:
Konwiktorska 9, 00-216 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
POLSKI ZWIĄZEK NIEWIDOMYCH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3)
- Zamówienia publiczne
- Wymagania: - wykształcenie średnie z doświadczeniem co najmniej 3-letnim na podobnym stanowisku lub wyższe - preferowane z zakresu administracji i zarządzania; - znajomość przepisów prawa administracyjnego, prawa pracy, RODO; - doświadczenie pracy z dokumentacją techniczną, - znajomość tematyki projektowej, - znajomość ustawy zamówień publicznych i zasad konkurencyjności, - umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu; - rzetelność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań. Praca w godz. 8:00-16:00. Zgłoszenia: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie średnie z doświadczeniem co najmniej 3-letnim na podobnym stanowisku lub wyższe - preferowane z zakresu administracji i zarządzania; - znajomość przepisów prawa administracyjnego, prawa pracy, RODO; - doświadczenie pracy z dokumentacją techniczną, - znajomość tematyki projektowej, - znajomość ustawy zamówień publicznych i zasad konkurencyjności, - umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu; - rzetelność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań. Praca w godz. 8:00-16:00. Zgłoszenia: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail