StPr/25/1107
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
wynagrodzenie+dodatek funkcyjny+premia uznaniowa
Zakres obowiązków:
Współzarządzanie działem gospodarki mieszkaniowej, nadzór nad realizacją zadań związanych z administrowaniem zasobem mieszkaniowym, koordynacja spraw związanych z najmem, remontami i modernizacją lokali, współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz mieszkańcami, sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań, nadzór oraz kierowanie ekipą remontową, przygotowanie, wycena oraz rozliczanie prowadzonych prac remontowych i inwestycyjnych, poszukiwanie i obsługa zleceń remontowych od klientów zewnętrznych.
Miejsce pracy:
Fabryczna 7a, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
LĄDECKIE USŁUGI KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat.B. Umiejętność zarządzania zespołem. Znajomość przepisów prawa dotyczących gospodarki mieszkaniowej i samorządu terytorialnego.
Inne wymagania:
Prawo jazdy kat.B. Umiejętność zarządzania zespołem. Znajomość przepisów prawa dotyczących gospodarki mieszkaniowej i samorządu terytorialnego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Oliwia Oleksa
Nr telefonu:
748146345 wew.6
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail