ZASTĘPCA KIEROWNIKA DZIAŁU SUCHEJ ŻYWNOSCI I LOGISTYKI

ZASTĘPCA KIEROWNIKA DZIAŁU SUCHEJ ŻYWNOSCI I LOGISTYKI

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 400 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2003

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 400 PLN

Zakres obowiązków:
Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych. Zarządzanie systemem awizacji, nadzór nad terminowym rozładunkiem dostaw. Zapewnienie prawidłowości procesu wstępnej kompletacji towaru oraz Click&Collect. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 05:00-13:15/13:00-21:15/21:00-05:15.(możliwość dostosowania grafiku do rozkładu jazdy autobusów).

Miejsce pracy:
Partyzancka 84, 45-802 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Pracodawca:
MAKRO CASH & CARRY POLSKA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wykształcenie: średnie - mile widziane handlowe, ekonomiczne. Doswiadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane min. 2 lata. Umiejętności: Dobra organizacja pracy, zarządzanie podległym zespołem, obsługa klienta, znajomość programów MS Office (szczególnie Excel). Oczekiwania dodatkowe doświadczenie w pracy w sprzedaży, gotowość do pracy fizycznej, rzetelność, uczciwość, otwartość na zmiany.Mile widziana podstawowa znaj. j.angielskiego.


Inne wymagania:
Wykształcenie: średnie - mile widziane handlowe, ekonomiczne. Doswiadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane min. 2 lata. Umiejętności: Dobra organizacja pracy, zarządzanie podległym zespołem, obsługa klienta, znajomość programów MS Office (szczególnie Excel). Oczekiwania dodatkowe doświadczenie w pracy w sprzedaży, gotowość do pracy fizycznej, rzetelność, uczciwość, otwartość na zmiany.Mile widziana podstawowa znaj. j.angielskiego.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
77 400 15 61, 77 400 16 40

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny w godz. 08:00-15:00.
Dodano: 14.11.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 350132
Udostępnij:
Dodano: 14.11.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 350132

Zobacz inne oferty

3 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Drawsko Pomorskie
3 500 PLNbrutto
Dodano: 7 godz. temu
6 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Piaski
6 000 PLNbrutto
Dodano: 7 godz. temu
Nowe

TECHNOLOG

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Piaski
4 666 PLNbrutto
Dodano: 7 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Piaski
4 666 PLNbrutto
Dodano: 7 godz. temu
Nowe

TAPICER

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Piaski
4 666 PLNbrutto
Dodano: 7 godz. temu
Do góry