ZASTĘPCA KIEROWNIKA KANCELARII
(NR 1100)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA KANCELARII (NR 1100)

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1100

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN

Zakres obowiązków:
Oferta dotyczy Regionalnego Centrum Informatyki

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- właściwe rejestrowanie, przechowywanie, udostępnianie, obieg oraz wydawanie materiałów będących na ewidencji kancelarii,
- przestrzeganie terminowego wysyłania dokumentów wytworzonych na potrzeby RCI Bydgoszcz,
- udział w przygotowywaniu dokumentacji archiwalnej celem przekazania do właściwego archiwum wojskowego,
- udział w zabezpieczaniu pracy kancelarii ćwiczebnej, na czas ćwiczeń i treningów,
- przekazywanie i odbiór korespondencji za pośrednictwem Wojskowej Stacji Pocztowej.

Co możemy Ci zaoferować:
- regularne i terminowe wynagrodzenie,
- wynagrodzenie roczne i dodatki stażowe,
- stabilne warunki zatrudnienia /umowa o pracę/,
- system motywacyjny /dodatkowe premie, dodatkowe urlopy wypoczynkowe/,
- pakiet socjalny /dofinansowanie do wypoczynku, bony świąteczne, zapomogi/,
- preferencyjne warunki dobrowolnego ubezpieczenia,
- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze,
- pracę w dynamicznym zespole.

Wyzwania jakie na Ciebie czekają:
- praca na rzecz obronności kraju.

Informacje dodatkowe:
- system czasu pracy: podstawowy - 8 godzin dziennie/ 40 godzin w tygodniu, praca od poniedziałku do piątku.

Docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony.

Miejsce pracy:
Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne
  • znajomość pakietu MS Office
  • Wymagania niezbędne: - poziom wykształcenia: średnie lub wyższe; kierunek-profil: administracja i pokrewne; - staż pracy: przy wykształceniu wyższym - 2 lata, przy wykształceniu średnim - 4 lata; - umiejętności: sprawne posługiwanie się systemem MS Windows, znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym; - poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych narodowych o klauzuli minimum ŚCIŚLE TAJNE, COSMIC TOP SECRET, TRS SECRET UE/EU TOP SECRET; - znajomość Zarządzenia Nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych; - znajomość Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej; - zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników kancelarii tajnej i kancelarii tajnej międzynarodowej, zastępców kierowników i inne stanowiska służbowe w kancelariach tajnych i kancelariach tajnych międzynarodowych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie w resorcie ON na stanowiskach administracyjnych oraz stanowiskach kierowniczych; - znajomość zasad rejestrowania oraz wydawania materiałów zarejestrowanych w kancelarii; - znajomość pracy w systemie elektronicznego obiegu dokumentów SI ARCUS; - znajomość procesu archiwizacji dokumentów zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - poziom wykształcenia: średnie lub wyższe; kierunek-profil: administracja i pokrewne; - staż pracy: przy wykształceniu wyższym - 2 lata, przy wykształceniu średnim - 4 lata; - umiejętności: sprawne posługiwanie się systemem MS Windows, znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym; - poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych narodowych o klauzuli minimum ŚCIŚLE TAJNE, COSMIC TOP SECRET, TRS SECRET UE/EU TOP SECRET; - znajomość Zarządzenia Nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych; - znajomość Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej; - zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników kancelarii tajnej i kancelarii tajnej międzynarodowej, zastępców kierowników i inne stanowiska służbowe w kancelariach tajnych i kancelariach tajnych międzynarodowych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie w resorcie ON na stanowiskach administracyjnych oraz stanowiskach kierowniczych; - znajomość zasad rejestrowania oraz wydawania materiałów zarejestrowanych w kancelarii; - znajomość pracy w systemie elektronicznego obiegu dokumentów SI ARCUS; - znajomość procesu archiwizacji dokumentów zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Nr telefonu:
0000000

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie /ze strony internetowej rcibydgoszcz.wp.mil.pl/, - list motywacyjny, - dokumenty poświadczające wykształcenie /kserokopie/, - dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności /kserokopie/, - przebieg zatrudnienia /kserokopie/, - klauzula informacyjna i zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla kandydatów do pracy w RCI Bydgoszcz /ze strony internetowej rcibydgoszcz.wp.mil.pl/ Wymagane dokumenty należy przesłać na adres: Regionalne Centrum Informatyki Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz lub adres e-mail: [email protected] w terminie do dnia 30 maja 2025 roku Oferta skierowana jest do obywateli polskich, którzy będą zobowiązani do wyrażenia zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa. W procedurze kwalifikacyjnej nie są rozpatrywane oferty pracy, które nie zostały złożone w określonym terminie, nie są kompletne lub nie spełniają wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o pracę. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Dodano: 08.05.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 207830
Udostępnij:
Dodano: 08.05.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 207830

Zobacz inne oferty

4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Stare Czarnowo
4 666 złbrutto
Dodano: 10 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Lipiany
4 666 złbrutto
Dodano: 10 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Kozielice
4 666 złbrutto
Dodano: 10 godz. temu
Nowe

ELEKTRYK

4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Kozielice
4 666 złbrutto
Dodano: 10 godz. temu
Do góry