Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
+premia uzależniona od realizacji wyników sprzedażowych
Zakres obowiązków:
- Planowanie i organizowanie pracy zespołu;
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta;
- Funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i standardami;
- Realizację zamówień;
- Odpowiedzialność za dostępność asortymentu i ekspozycję towarów;
- Przygotowanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych;
- Zapewnienie standardów czystości w sklepie oraz w jego obrębie.
Miejsce pracy:
35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- Poszukujemy osób: Samodzielnych i proaktywnych w działaniu; Nastawionych na realizację celów sprzedażowych; Z doświadczeniem w koordynowaniu pracę zespołu w branży handlowej, usługowej lub gastronomii; Komunikatywnych; Gotowych do pracy na 3 zmiany (poranna, popołudniowa, nocna) i weekendy; Gotowych do pracy fizycznej.
Inne wymagania:
Poszukujemy osób: Samodzielnych i proaktywnych w działaniu; Nastawionych na realizację celów sprzedażowych; Z doświadczeniem w koordynowaniu pracę zespołu w branży handlowej, usługowej lub gastronomii; Komunikatywnych; Gotowych do pracy na 3 zmiany (poranna, popołudniowa, nocna) i weekendy; Gotowych do pracy fizycznej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
600444146
Wymagane dokumenty:
https://pracawbiedronce.pl/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - https://pracawbiedronce.pl/