StPr/25/1657
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) realizacja zadań zleconych z zakresu administracji rządowej określonych w prawie o aktach stanu cywilnego oraz kodeksie rodzinnym i opiekuńczym;
b) prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych i ewidencji ludności;
c) prowadzenie spraw z zakresu zadań obronnych, obrony cywilnej i spraw wojskowych;
d) współprowadzenie stałego rejestru wyborców, sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców, wydawanie określonych przepisami prawa zaświadczeń i innych dokumentów w tym zakresie;
Warunki pracy na stanowisku
a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
b) umowa o pracę - pełen etat;
c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na parterze, budynek bez windy, posiada podjazd, oraz praca w terenie;
d) praca w pełnym wymiarze czasu pracy z zachowaniem 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (równoważny system czasu pracy, w tym praca w godzinach popołudniowych
i w soboty), przy zachowaniu norm czasu pracy - praca wg indywidualnie ustalonego rozkładu godzin pracy;
e) praca w zespole;
f) codzienny kontakt telefoniczny;
g) bezpośredni kontakt z klientami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać
z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
Miejsce pracy:
Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY W SICIENKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kat.B, obsługa urządzeń biurowych, biegła obsługa komputera
- Wymagania niezbędne: Kandydatem może być osoba która: a) spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, tj: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, - cieszy się nieposzlakowaną opinią; b) posiada: - dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub, - dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, 1871 i 1897), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub, - dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji; c) posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi; d) zna zagadnienia z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym przepisy prawa z zakresu: - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, - Kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy o dowodach osobistych, - ustawy o ewidencji ludności, - znajomość obsługi komputera; e) posiada biegłą umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; f) posiada prawo jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe: a) ma doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie pracy; b) znajomość pracy w systemie ,,ŹRÓDŁO" służącym do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych; c) umiejętność interpretowania przepisów; d) umiejętność sprawnej organizacji pracy; e) umiejętność poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie; f) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole; g) umiejętność pracy pod presja czasu; h) umiejętności z zakresu komunikacji społecznej; i) samodzielność i zdyscyplinowanie; j) wysoka kultura osobista; k) odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań,
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Kandydatem może być osoba która: a) spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, tj: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, - cieszy się nieposzlakowaną opinią; b) posiada: - dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub, - dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, 1871 i 1897), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub, - dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji; c) posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi; d) zna zagadnienia z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym przepisy prawa z zakresu: - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, - Kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy o dowodach osobistych, - ustawy o ewidencji ludności, - znajomość obsługi komputera; e) posiada biegłą umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; f) posiada prawo jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe: a) ma doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie pracy; b) znajomość pracy w systemie ,,ŹRÓDŁO" służącym do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych; c) umiejętność interpretowania przepisów; d) umiejętność sprawnej organizacji pracy; e) umiejętność poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie; f) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole; g) umiejętność pracy pod presja czasu; h) umiejętności z zakresu komunikacji społecznej; i) samodzielność i zdyscyplinowanie; j) wysoka kultura osobista; k) odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
52 31 17 413, 52 31 17 421
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem; b) życiorys zawodowy (curriculum vitae) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem; c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; d) kserokopie świadectw pracy; e) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; f) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie; g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; h) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w związku z ogłoszeniem naboru; i) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych; j) referencje, jeśli takie posiada; k) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów; l) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135). Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Wymagane dokumenty kandydat może złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałek, środa i czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko. Oferta winna zostać złożona lub przesłana w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko zastępcy kierownika urzędu stanu cywilnego w terminie do 28 lipca 2025 r. do godz. 15:30. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Sicienku. Dodatkowe informacje: Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane. Nabór przeprowadzi, powołana przez Wójta Gminy Sicienko, Komisja konkursowa, w dwóch etapach: - I etap obejmuje formalną analizę dokumentów, - II etap stanowi merytoryczną ocenę kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie II etapu naboru. Zastrzega się prawo zakończenie otwartego naboru, bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienie w dowolnym czasie bez podania przyczyny. Procedura zgłoszeń wewnętrznych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) jest dostępna na stronie Urzędu Gminy w Sicienku w zakładce AKTUALNOŚCI - ZGŁOSZENIE NARUSZEŃ oraz na stronie BIP Urzędu Gminy w Sicienku w zakładce w Nabór Pracowników link dostępny na górze strony. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Sicienku https://bip.sicienko.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 31 17 413 i 52 31 17 421.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta