StPr/25/0422
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 500 do 7 500 PLN
6 500,00 zł - 7 500,00 zł brutto plus dodatek funkcyjny 1 000,00 zł
Zakres obowiązków:
Zadania główne:
a) kierowanie działalnością Wydziału Geodezji i Kartografii, w tym nadzór nad prawidłowym
i terminowym wykonywaniem zadań Wydziału podczas nieobecności Kierownika,
b) przygotowywanie materiałów opisowych dla potrzeb Starosty Augustowskiego oraz organów Powiatu Augustowskiego,
c) gospodarowanie powiatowym zasobem nieruchomości oraz zasobem nieruchomości Skarbu
Państwa,
d) podejmowanie czynności związanych ze sprzedażą, oddawaniem w użytkowanie wieczyste,
trwały zarząd i użytkowanie nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa,
e) naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu,
f) prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniami nieruchomości,
g) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości,
h) podejmowanie czynności związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości Skarbu
Państwa i Powiatu,
i) prowadzenie spraw związanych z przekazaniem nieruchomości rolnych Skarbu Państwa do
Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,
j) prowadzenie spraw dotyczących przekazywania Lasom Państwowym gruntów wchodzących w
skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa przeznaczonych do zalesienia,
k) prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
l) przygotowywanie zezwoleń na ograniczenie w drodze decyzji sposobu korzystania z
nieruchomości w przypadku, gdy właściciel nie wyraził zgody na jej udostępnienie, w celu
budowy infrastruktury technicznej,
m) prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym przyznawaniem na własność działki gruntu
dożywotniego użytkowania i działek pod budynkami osobie, która przekazała gospodarstwo
rolne Państwu w zamian za rentę,
n) uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie ochrony gruntów rolnych,
o) inne sprawy z zakresu gospodarki nieruchomościami,
p) tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych operatu Ewidencji Gruntów i Budynków,
q) koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
r) zakładanie osnów szczegółowych,
s) tworzenie, prowadzenie i udostępnianie Bazy Danych Obiektów Topograficznych o
szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 1:5000,
t) tworzenie, prowadzenie i udostępnianie Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu,
u) prowadzenie powszechnej taksacji nieruchomości,
v) prowadzenie ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
w) wydawanie wyrysów, wypisów oraz zaświadczeń z operatu ewidencyjnego,
x) zapewnienie gminom oraz Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa nieodpłatnego
bezpośredniego dostępu do bazy danych ewidencji gruntów i budynków,
y) sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją
gruntów i budynków,
z) prowadzenie spraw związanych z wyłączaniem gruntów z produkcji rolniczej,
aa) prowadzenie spraw związanych z ochroną gruntów rolnych i leśnych,
bb) prowadzenie spraw związanych z postępowaniem scaleniowo-wymiennym,
cc) prowadzenie spraw związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów,
dd) przekazywanie urzędom statystycznym informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków,
ee) prowadzenie innych spraw związanych z realizacją zadań państwowej służby geodezyjnej i
kartograficznej,
ff) udzielanie szczegółowych informacji i wyjaśnień problematyki prawnej i geodezyjnej
dotyczących czynności niezbędnych do ustalenia zgodności ksiąg wieczystych z rzeczywistym
stanem prawnym,
gg) przygotowywanie dokumentacji w Wydziale do archiwum zakładowego,
hh) inicjowanie działań usprawniających formy i metody na stanowisku pracy,
ii) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych
Miejsce pracy:
Brzostowskiego Karola 2, 16-300 Augustów, powiat: augustowski, woj: podlaskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Augustowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: geodezja
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Michniewicz
Nr telefonu:
87 643 96 50
Wymagane dokumenty:
1) własnoręcznie podpisane curriculum vitae, 2) własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dostępny w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Augustowie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej), 4) dokument poświadczający wykształcenie (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopia dyplomu lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) oraz dokument potwierdzający kwalifikacje zawodowe (poświadczony przez kandydata za zgodność z oryginałem), 5) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 6) oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe wraz z zobowiązaniem do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego, z chwilą podjęcia pracy, 7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i obywatelskich, (druk oświadczenia odnośnie pkt 5, pkt 6 i pkt 7 dostępny w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Augustowie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej) wzór nr 3, 8) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy na podstawie umowy o pracę lub poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia umowy o pracę, 9) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. referencje z poprzednich miejsc pracy, zaświadczenia o ukończonych kursach itp., kopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 10) w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, 11) podpisana Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (druk dostępny w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Augustowie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej). Podanie dodatkowych danych osobowych ponad to, co dopuszcza się w przepisach, a które Pani/Pan przedkłada, jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. W takim przypadku należy dołączyć podpisany druk Wyrażenia zgody dotyczący przetwarzania dodatkowych danych osobowych (druk dostępny w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Augustowie i na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej). Miejsce i termin złożenia dokumentów: 1) termin: do 24 czerwca 2025r. do godz. 15.00, 2) miejsce składania dokumentów: wszystkie wymagane dokumenty w formie papierowej należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Augustowie, ul 3 Maja 29, 16-300 Augustów lub pocztą (liczy się data i godzina doręczenia, a nie nadania) lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym na adres: [email protected] lub /StarostwoPowiatoweAugustow/SkrytkaESP z dopiskiem: Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Geodezji i Kartografii.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon