ZASTĘPCA NACZELNIKA WYDZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO DS. TECHNICZNYCH

ZASTĘPCA NACZELNIKA WYDZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO DS. TECHNICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 100 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1034

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 100 PLN

Zakres obowiązków:
Zapewnia nadzór na utrzymaniem i użytkowaniem obiektów w oddziale i podległych jednostkach.

Miejsce pracy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy: Niezbędne: - wykształcenie wyższe - minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze: administracja, zarządzanie nieruchomościami - minimum 4 lata stażu pracy Mile widziane: - wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, techniczne, zarządzanie nieruchomościami) - studia podyplomowe (zamówienia publiczne, pozyskiwanie i zarządzanie funduszami unijnymi, zarządzanie nieruchomościami, prawo budowlane) - minimum 1 rok pracy związanej z kierowaniem zespołem Kompetencje: - umiejętność obsługi pakietu MS Office - znajomość przepisów z zakresu: zamówień publicznych, prawa budowlanego, gospodarowania majątkiem, rachunkowości, BHP i ppoż. - orientacja na cel i jakość - komunikacja - współpraca - elastyczność - nastawienie na rozwój - umiejętność kierowania zespołem - umiejętność motywowania oraz rozwijania pracowników - umiejętność zarządzania procesowego - przywództwo szczegółowe informacje dotyczące wymagań znajdują się na stronie www.zus.pl


Inne wymagania:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy: Niezbędne: - wykształcenie wyższe - minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze: administracja, zarządzanie nieruchomościami - minimum 4 lata stażu pracy Mile widziane: - wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, techniczne, zarządzanie nieruchomościami) - studia podyplomowe (zamówienia publiczne, pozyskiwanie i zarządzanie funduszami unijnymi, zarządzanie nieruchomościami, prawo budowlane) - minimum 1 rok pracy związanej z kierowaniem zespołem Kompetencje: - umiejętność obsługi pakietu MS Office - znajomość przepisów z zakresu: zamówień publicznych, prawa budowlanego, gospodarowania majątkiem, rachunkowości, BHP i ppoż. - orientacja na cel i jakość - komunikacja - współpraca - elastyczność - nastawienie na rozwój - umiejętność kierowania zespołem - umiejętność motywowania oraz rozwijania pracowników - umiejętność zarządzania procesowego - przywództwo szczegółowe informacje dotyczące wymagań znajdują się na stronie www.zus.pl

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:15 / 8:00 - 14:15 /16:00, umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - aplikowanie przez formularz aplikacyjny na stronie www.zus.pl
Dodano: 01.07.2025, 05:14
ID ogłoszenia: 249858
Udostępnij:
Dodano: 01.07.2025, 05:14
ID ogłoszenia: 249858

Zobacz inne oferty

Do góry