ZASTĘPCA NACZELNIKA WYDZIAŁU INWESTYCJI STRATEGICZNYCH

ZASTĘPCA NACZELNIKA WYDZIAŁU INWESTYCJI STRATEGICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
6 000 - 8 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1779

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 do 8 500 PLN
wg kategorii zaszeregowania

Zakres obowiązków:
Pełna treść ogłoszenia:
https://bip.rumia.pl/a,44966,rk210292025-nabor-na-wolne-kierownicze-stanowisko-pracy-zastepca-naczelnika-wydzialu-inwestycji-stra.html

1) ogólny nadzór i koordynacja prac w Wydziale podczas nieobecności Naczelnika Wydziału,

2) prowadzenie dokumentacji Wydziału, w tym korespondencji tradycyjnej oraz elektronicznej,

3) prowadzenie kalendarza Wydziału planowanie, przygotowanie i informowanie o spotkaniach z partnerami prywatnymi, organizowanie spotkań wewnętrznych, sporządzanie agend spotkań, przygotowywanie i rozsyłanie zaproszeń,

4) agregacja i przetwarzanie danych dotyczących przedsięwzięć w formule partnerstwa publiczno prywatnego,

5) koordynowanie i nadzorowanie przebiegu prowadzonych przez Gminę wybranych inwestycji, w tym także realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, pod kątem zgodności z planowanym zakresem prac, terminowością oraz realizacją kosztów określonych w zawartych umowach,

6) sprawdzanie projektów umów i wymogów technicznych stanowiących elementy specyfikacji warunków zamówienia, opisów przedmiotów zamówienia, wykonawstwa i warunków realizacji robót inwestycyjnych,

7) koordynacja procesu inwestycyjnego na etapie jego projektowania i realizacji, współpraca z jednostkami właściwymi do oceny i uzgodnień projektów,

8) kontrola bieżącego i końcowego rozliczania zadań inwestycji będących w zakresie Wydziału,

9) koordynacja dokumentów związanych z wnioskami o wydanie decyzji administracyjnych,

10) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi, jak również z innymi organami w zakresie prawidłowej realizacji zadań,

11) czynne uczestnictwo w gminnych wielozadaniowych i międzywydziałowych zespołach roboczych związanych z realizacją zamierzeń inwestycyjnych,

12) udział w komisjach i naradach technicznych,

13) udostępnianie informacji publicznej na zasadach określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej,

14) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.



Miejsce pracy:
Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Rumi

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe, 6) co najmniej czteroletni staż pracy, 7) znajomość przepisów prawa w zakresie: a) ustawy Prawo budowlane, b) ustawy Prawo zamówień publicznych, c) ustawy o samorządzie gminnym. 2. Wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe o profilu: budownictwo, inżynieria lądowa, architektura, zarządzanie inwestycjami, administracja, prawo lub pokrewne, 2) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem, 3) co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych na budowie, w biurze projektowym lub w innej pracy związanej z procesem inwestycyjnym, 4) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, 5) uprawnienia budowlane lub sanitarne umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru, 6) biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), 7) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, 8) odporność na stres, 9) umiejętność pracy w zespole.


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe, 6) co najmniej czteroletni staż pracy, 7) znajomość przepisów prawa w zakresie: a) ustawy Prawo budowlane, b) ustawy Prawo zamówień publicznych, c) ustawy o samorządzie gminnym. 2. Wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe o profilu: budownictwo, inżynieria lądowa, architektura, zarządzanie inwestycjami, administracja, prawo lub pokrewne, 2) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem, 3) co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych na budowie, w biurze projektowym lub w innej pracy związanej z procesem inwestycyjnym, 4) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, 5) uprawnienia budowlane lub sanitarne umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru, 6) biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), 7) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, 8) odporność na stres, 9) umiejętność pracy w zespole.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopie świadectw pracy, 4) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, 5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 7) koncepcja pracy na stanowisku Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji Strategicznych, 8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 10) inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych podanych w ogłoszeniu, a w razie braku takich dokumentów stosowne oświadczenie o ich spełnieniu. Wzory dokumentów wymienionych w pkt 6), 7) i 8) dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rumi na stronie: https://bip.rumia.pl/m,1534,dokumenty-do-pobrania.html. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Rumi lub przesłać pocztą na adres Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne kierownicze stanowisko pracy Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji Strategicznych w terminie do dnia 5 listopada 2025 r. włącznie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania niezbędne, zakwalifikowani do kolejnego etapu, otrzymają zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym, które odbędzie się w siedzibie Urzędu. Jednocześnie kandydaci zostaną poinformowani o planowanym przebiegu spotkania, w tym o wykorzystywanych podczas naboru narzędziach rekrutacyjnych. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.rumia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Rumi. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Klauzula informacyjna, zgodna z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 4.5.2016), stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 19.10.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 337201
Udostępnij:
Dodano: 19.10.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 337201

Zobacz inne oferty

Do góry